středa 24. října 2018

Wonderland Online - můj tým

Konečně vám sem jdu postnout screenshoty toho, jak jsou na tom momentálně moje postavy. Myslím si, že už teď jsme celkem dost silný tým, ale ještě bych ráda vylevliva Aitai tak, aby měla fakt velké SPD :)

Pusťme se do toho!

ginze...u té se hlavně zaměřuji na velké HP, aby mohla ostatní healovat v questech a přitom sama dlouho vydržela. MATK si myslím, že má taky celkem slušné, sice u vody wita to není moc potřeba, ale tak občas to pomůže :)
Tady máte ještě ginze s Cloudy Sword...už se těším, až bude mít 6000HP :D

u ginze mám Elin, která už má celkem dost slušný level. Samozřejmě ginze není oheň, takže na ní nemůže dát Hot Fire a tím pádem její ATK není zase až tak užitečný, proto dávám taky nějaké pointy na CON, aby měla taky nějaké HP. Není to ve smyslu útoků můj nejsilnější pet, ale zase je velice užitečná :)

ginze2 si myslím, že má ty staty taky celkem v pohodě, těším se na ATK 3000 :) Ale raději mám vždycky vyšší HP na úkor útoku, v těžkých questech se to hodí mnohem víc.
Update - už mám ATK přes 3000!
Pořídila jsem si totiž ridding peta :)
A ano, byl tak drahý, že se mi doteď protáčí panenky jako v hracím automatu :D Dala jsem za něj 150SS, nějaké potions a asi 200 balíčků. Ale zase než si v inventářích sušit nějaké SS, které nepoužívám, tak si za to raději něco pořídím.
Ještě mám v plánu si pořídím pro Daften, aby mohla mít ještě větší MATK :) Všechno vyměňuji se svým známým, se kterým si věci vyměňuji už nějakou dobu, ale musím mu udělat nabídku za nového peta. Má u mě nějaké books a Friendship Brooch+10 a budu k tomu muset ještě něco přihodit. Na Aitai asi nic kupovat nebudu, pro ní trénuju Unicorna, který má nyní lvl 60.



Na g2 mám Victorii, která si myslím, že je po rb velice super :) HP a ATK mi přijde akorát a je super, že už aspiruje na ATK 4000 :) Je hodně silná, zvláště, když na ní dáte Hot Fire :)

Daften mám hodně ráda, protože má jak vysoké HP, tak MATK (INT už mám dokonce vymaxované, víc mi přidávat nejde :D) a celkově oheň wit je velmi užitečný hlavně díky Job Skillu a taky díky tomu, že dokáže napadnout víc nepřátel najednou atd. 

Na Daften mám Niss a tenhle pet je můj nejoblíbenější, je to taková moje chlouba :) :D Jistě chápete proč, MATK 4148 je mazec. Taky to dalo hodně práce, mám na ní nejen potential pill, ale co jsem do ní vrazila toho Sirupu, který je speciálně pro Niss a přidá jí jeden náhodný point do statů. A náhodně rozeseté pointy jsou samozřejmě vyscrollované do INT. Moje NISS je tím pádem DOST silná, někdy vám musím udělat screenshoty ze hry :) 

Zde máme poslední postavu, kterou si buduji a která je z těch 4 nejmladší - už dlouho jsem potřebovala zemi knigta kvůli questům a 20r challenge. Kamarád mi kdyby daroval rebirth zemi, ale seera, kterou už teď moc nepoužívám, protože knight je prostě knight :) Už se těším, jaké bude mít krásné SPD ve vyšším lvl. Nemusíte mít nutně Wind pro vysoké SPD. Aitai má maxovaný eq, plášť jí přidává asi 80spd plus teď trénuji jednorožce, který má teď lvl 56 a se sedlem už přidává Aitai asi 150 spd :) 

A nejnovější rb pet, kterého jste ještě na těchto stránkách neviděli - Qlaya! Ještě není moc vylevlená, nemůže nosit spd eq, které jsem jí připravila, ty co má na sobě, nejsou ani maxované, takže zatím má "jenom" necelé 2000spd s spd ringem :) takže do budoucna počítám s 4000 minimálně! 
To se hodí do spousty questů, kde nepřátelé HODNĚ sealují a jsou rychlí. Aitai použije JS, aby zbytek týmů nemohl nikdo sealovat a Qlaya na ně ještě může házet mess :) Hodně lidí trénují qlayu spíš na MATK, ale to mi přišlo zbytečné, když všechny moje ostatní rb pety jsou útočné.

Uf, za tímhle je 10 let  práce a teď jsem na to patřičně pyšná :D 









Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...