pondělí 22. října 2018

Nostalgické WLO

Rozhodla jsem se přidat pár pěkně starých screenshotů z WL. Mám je hozené na internetovém úložišti, takže ani po tolika letech se neztratily, což je super :)


Ačkoliv si někdo může říct, že WL je jen obyčejná hra, pro mě je to kus života - doporučila mi jí kamarádka v době, kdy bylo WL úplně na začátku a vše se rozjíždělo. Pamatuji si, jak mi to ze začátku nešlo a že jsem se na hru i na půl roku vykašlala. Nakonec jsem se však vrátila a jsem za to hrozně ráda...poznala jsem spoustu skvělých lidí a ačkoliv s nimi již nejsem v kontaktu, jsem moc ráda, že se mnou v té době hráli. Nejvíce vděčná jsem hlavně za jednoho kamaráda, kterého jsem ve hře potkala někdy na přelomu roku 2009/10, který mi pomáhal i celkově v životě a v těžkých chvílích...když si vzpomenu, jak jsme ve WL dělali instance do 3 ráno a já pak vstávala v 6 ráno do školy a odpoledne jsme zase jeli WL :D Wonderland mě provázel koncem základky, celou střední a provází mě i teď po konci vysoké školy. Neuvěřitelné.
Ale dost už keců, jdeme na slibované screenshoty ❤❤❤!!

Asi jsem si fotila to hrozně vysoké XP :D 
Ta postava vprostřed je moje :D To první je moje velmi dobrá kamarádka a je to právě ona, kdo mi doporučil Wl...a ten třetí člověk vůbec nevím, kdo je :D :D :D

To si pamatuji, že jsme my, noobové, vůbec nevěděli, že existuje GS a pak jsme byli vyplácaní z toho, že Shrink tě zmenší :D

To si taky pamatuji, že se mi strašně líbil ten mrtvý duch :D :D 

Pamatujete si na vánoční event se zvonečky? Tyto eventy jsem MILOVALA. Mimochodem, povšimněte si, kolik je stánku na North Island PŘED pláží. Dneska jsou tam max 4.

Stánky :-)

Můj stánek :D Koukejte na ty ceny! 150 za Pizzu...a já jí dneska prodávám za 80k a lidi jí celkem dost kupují :D  Mimochodem, ještě mám z eventů jedny zlaté parohy, tak je zkouším prodat a čekám, co kdo nabídne :D 

15 Round Challenge s kámošem do deště :) Čubrňte na to datum! :D 

Tohle jsem si ofotila hlavně kvůli tomu červenému dole, kde je napsáno, že jsme udělali 15R :)

Moje oblíbené noob foto :-D

Daften lvl 90rb :) Ani nevím kolik má teď, ale budu sem dneska házet screenshoty současné, tak se dozvíte :D Ale nějak okolo 150rb.


Vidím nějaké velké trénování :D 

Občas jsme s kamarádem jen tak seděli v Athénách a dělali blbost :D

Kamarád mi ukazuje FB skill...a já ho dodnes nemám :D 

Asi nějaké umělecké dílo, nevím :D


Vánoce :-)


To jsem měla tepve 2 postavy a byla jsem spokojená :) ginze2 dokonce ještě bez rb :)

Tady už rb :D

Tohle mi přišlo zajímavé - plný mail box, to už se mi dnes ve WL nestává.

Puberta hard :D 

Tady taky ještě nemá rb :D

Doufám, že jste si výlet do minulosti užili, protože v příštím článku se koukneme, jak jsou na tom mé současné postavy :)!




























Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...