středa 24. října 2018

Halloween event v mobilní verzi Wonderland Online

Ačkoliv v klasické verzi WL jsme se nějakého pěkného eventu už pár let nedočkali, v mobilní verzi to jede! ❤❤❤

Nevím, jak dlouho tento event potrvá, ale dostáváte takové dárkové krabičky a v nich jsou zajímavé ceny. Já dostala krabičku i normálně z dárečků, ale dostáváte je hlavně z těch truhel, když se vám podaří vyhrát v PvP.

Zatím nemám úplně zmapované všechny ceny, ale mohu vám ukázat, co jsem zatím na svých postavách dostala!


Ohňostroj :)

Pumpkin Rice Ball...ještě mám jeden s mumií, ale obrázek dodám později.

Training Voucher! Z toho mám velikou radost, bude se super levlit (v mobilní verzi není burst :D). Je teda jenom na jednu hodinu, ale už jsem jeden použila spolu s 10x EXP potion a zbývá mi ještě 20 minut a už jsem z levlu 32 na 34 :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...