pátek 31. srpna 2012

Moje charactery

Myslím, že moje postavy si zaslouží aspoň takovýhle článek Samozřejmě budu průběžné uptadovat :)
Je to lepší, než tu mít milion článků o nových lvl XD

**Asi si říkáte, proč to tu najednou tak měním. Čeká mě třeťák, prý to bude síto a tak vám toho tady předpřipravuju co nejvíc, aby to tu neumřelo :)

Hlavní postava - ginze

Lvl: 127 Reborned
Job: Wit
Element: Voda


Vedlejší postava - ginze2

Lvl: 123 Reborned
Job: Killer
Element: Oheň


Vedlejší postava - Daften

Lvl: 108 Reborned
Job: Wit
Element: Oheň


Má tu na sobě burstící ohoz, je to obrázek z blogu, páč teď je na ní kámoš a já se tam nedostanu XD

Vedlejší postava - xMxDxXx (já vím blbý jméno, ale dostala jsem jí od už zmíněného kámoše...a víte co se říká - darovanému koni...XD)

Lvl: 82 Reborned
Job: Seer
Element: Země


Strašně in oblečení no, přiznávám, že tenhle char trochu zanedbávám XD Má totiž strašně vysoké SPD a nikdo s ním nechce trénovat >.<

A v čem jsem na sebe hrdá?

U MDXe na sbírku Potionek a Capslí (vlastně s tím začal můj kámoš, ale já mám takový sklony k sběratelství, že v tom pokračuju :D)
Druhá věc, na kterou jsem pyšná jsou moje peníze XDXD Je jich pořád víc a víc. Nic si totiž nekupuju, jenom prodávám :)



2 komentáře:

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...