úterý 21. srpna 2012

Nějaké ty screenshoty...

...když už se nic jiného neděje XD Dneska jedu za kámoškou a pak vyjedem na kolech a tak, ale nějak nemůžu usnout, protože mě bolí břicho -.-
Navíc mi spousta screenshotu z WL chybí, takže je něco. Ještě mám něco v albumu na photobucket.com, ^^

"Pár" lidí na 15 Round Challenge :D

Každodenní instance s kámošem...mě dostal ten chat :D:D

Tak toto se mi prosím stalo v pondělí při National Treasure!! :D

Zase s kámošem (ty předchozí jména postav jsem smazala protože je prodal ;), já si tyhle věci prostě nepamatuju, takže se při prohlížení takových věcí vždycky nasměju :DD

Také z pondělí National Treasure :D

Něco vánočního...jsem TAK průhledná! I po 7 měsících rozluštím, co má znamenat můj status nad nickname ;) :D
^
Ne, reborn nemám odjakživa :D Ale noob časy byly nejlepší, všechno bylo TAK neobjevené :D

jspica.jpg image by holkiska
Toto mám jako avatar na WL fóru :) A u toho mám napsáno "Aries power ♥!" ^^

No nic, photobucket mi jde jen na IE a to už z toho fakt potím krev, pořád se to seká :D

3 komentáře:

  1. To je teda divný o.O A jak ti to nejde? Píše ti to něco, nebo se ti nic neukazuje :D?
    K tomu obrázku - to ani nevím o.O XD Kdypak to bylo? Protože ten "naief" co je pod náma byl před asi půl hoďkou u Daften ve stanu a dal si do nickname "I LOVE DAFTEN" :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Jo aha, ty jsi sem psala před 2 dny :DD Jsem si nevšimla XD

    OdpovědětVymazat
  3. No mám v nabídce jenom jejich screeny, ale nic jako nahrát tam něco svého atd. vůbec. Leda tak ty okýnka pod tím mi jdou, ale to mi nic nemění :S
    Btw. To bylo par minut před postnutím sem XD na A1 v Kellanu XD

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...