úterý 21. srpna 2012

Co je nového?!

Vlastně nic :D Uptade verze nikde, nic zvláštního jsem nevyhrála, levly jdou pomalu.
Jinak bych vám také měla říct, že burst se nakonec prodávat BUDE. Můj kamarád teda po padesátém přestání hrání a následného hrání rozhodl, že se teda po 5 měsících oficiálně vrací a hned ten den mi oznámil, že to budem teda prodávat o.O

Takže mi zase leze na Daften a plánuje ten burst. Ovšem, před chvílí jsem  si Daften zapla a podívejte, co na mě vybaflo:


Jako vidíte to?! On nejenže začne beze mně, ale navíc si tam nahází plno kravin na +SP a ten divnej oblek a ty mega drahý boty! A závaží! A jako asi ho nenapadlo, že já chci taky dělat instance, atd.? :D
Dřív jsem si říkala, jak je možné, že mu vůbec věřím a nechám ho lézt na své účty, ale teď už vím! Ono je to věření si navzájem :D! Já mu sice nechám, ať mi jde na charakter, ale tady vidíte, že bych si klidně mohla změnit heslo a ty věci za spoustu milionů (tak 50 určitě) by už neviděl a nemohl by na to říct nic, protože je tam sám dal.

No, takže tady máte důkaz, že ten burst opravdu bude.

Jo vlastně! Už mám našetřeno 33 milionů a v rank peněz jsem 417. Chci být jednou v TOP 300 ^^

1 komentář:

  1. No jo, jenže on si tam dělá, co chce a nedá se říct, že by mi nějak pomáhal, spíš mě to štve, protože nemám čas celý den a když ho mám a chci dělat instance, tak on tam zrovna je!:D
    Jo, to znám, poslední dobou všechny skilly podražily. Pro ginze jsem kupovala JS asi před rokem a něco, stálo to 4 miliony. Nedávno jsem kupovala Daften a stálo mě 10m o.O

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...