pondělí 3. září 2012

Škola? Ale tak co...


Hooooodně stará fotka XD

No takže škola. Tento rok jsem překvapivě klidná. Protože jdu druhým rokem do stejné školy (chvalte pána boha za zázrak! :DD). Protože - v devítce všichni nervy, že půjdem na střední. Přijdu na střední, všechno je jiný, musím si zvykat. Najednou se naše střední zruší a do druháku jdem zase jinam, zase všechno jiný. A teď konečně do třeťáku do tý samý školy :D Akorát máme asi 4 nový učitele :/ A dneska naštěstí do půl 2, ale ve středu do půl 4 :!

Ze začátku roku mě chytá taková ta svědomitost - včera večer jsem si dala do tašky sešity, klíče, svačinu, peněženku s jízdenkou na vlak, penál atd. Ale chci se vidět za pár měsíců :DD

Nejvíc mě na tý střední štve, že já si neumím moc rozvrhnout den. A taky jsem hrozně líná. Když přijdu ze školy, tak si jdu hned lehnout :D No ono, každý den nachodit +/- 7km a být až 8 ve škole je docela záběr, ale tak co, bulení nepomůže, povinnost je prostě povinnost ;)

Ale máme tu hned dvě (!!!) pozitivní věci. Dneska až přijdu ze školy, tak ve WL už bude dodatek k verzi 6.0 ^.^ To za prvé. A za druhé - 28.9. (Pá) je svátek!!! :D

Takže vám všem, kteří jste včera opět zasedli do školních lavic, přeji HLAVNĚ pevné nervy, málo nultých hodin (my máme jednu jednou za týden!! :D) a žádný pětky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...