úterý 2. srpna 2011

Verze 6.0 Plus - Co je tedy nového?

Takže nová verze už je tady ^^ Tady máte pár screenů, co je nového a kdybyste někde viděli nějaké nové EQs, můžete mi poslat fotku a já jí sem dám (ale nevím no, na aries jsou teprve dvě věci  >.<)
Objevil se nový 100 000 gold pack, který samozřejmě obsahuje 100k goldů.

Pokud na něj kliknete dvakrát, dostanete 100 voucherů po 1000 goldech. A důvod? Je to hodně dobré, když kupujete věci, co stojí přes 10 milionů ^^


Tyto packy lze zakoupit v Kelanu ^^


Také je nová funkce, že když najedete na nějaký eq, tak se vám ukáže i info o tom, co máte právě na sobě. Já jsem si koupila Grass Headwear, co je novinka ^^

Také přibyla funkce, pro milovníky eventů (jako jsem já!XD) Když kliknete na ikonu, na kterou odkazuje šipka, uvidíte, jaký event se tento den koná a když začne, prostě kliknete na "Teleport" a přenese vás to přímo do Welling Village, kde se eventy konají.

Nová instance
Přiznám se, že jsem ji neudělala, protože Orachi zabil Daften a spawnulo ji to. Třeba tady měl Orachi myslím 40k Hp a ti menší hadi 14k Hp

Také je nová funkce ukládání jmen, což se hodí ^^

Také se v mail boxu ukládá, co jste vy někomu napsali (to se hodí, když na něco prostě nemůžete přijít XD)


Toto je Picnic Box, vyrábí se manufakturou, dáte si ho do inventáře a když na něj 2x kliknete, objeví se Vám místo jen a pouze na jídlo. Co víc, tato krabička se dá použít i v boji (:


Jo a ještě sem tedy připisuji jednu novinku - když máte critical zbraň a povede se vám critical při útoku, tak se ty čísla, která ukazují, kolik hp jste nepříteli ubrali, zvětší. To se mi hodí ^^

2 komentáře:

  1. Na všechno jsem přišla až na ten picnic box ^^ ten se fakt hodí ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě přišla na jednu věc, ale jsem líná to sem dát xDD

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...