pátek 5. srpna 2011

Proč WL, proč jen? -.-''


Vůbec to nechápu, na co je nám nějaká instance se super cenama, když ji stejně mohou udělat jenom hráči s lvl 120+ rb? -.-'''
Ti bossové na jeden úder zabijí ginze2, který má 2162 hp a ještě ho to spawne? A to je 115 lvl rb...ono zase tak moc hráčů nemá na to to dokončit a navíc, když vezmeme v potaz, že když to náhodou uděláte, tak taky můžete dostat jenom pizzu. I když je i cena takový meč nebo vějíř, co mají 14% critical...ale to nevím no...

6 komentářů:

  1. Tak to taky nechápu. Oni chcou asi hráče nahecovat ať víc expí nebo co =.=´
    Ale ty ceny jsou aspoň dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak nakonec jsem to dokončila jenom s ginze, protože na tý mám už 120, ale stejně jsem dostala jenom pizzy :/ Ale myslím, že to možná zvládnu i s ginze2, já chci strašně ten meč, ale ta instance se nedá dokončit hned napoprvé bohužel :/

    OdpovědětVymazat
  3. No jo :( tak to mě mrzí, ale ani já bych to nedala a myslím, že Meggan (Eliška) by to taky nedala s Ruli. Myslím, že to bude asi pro každého těžká instance. Jo a jak vypadá ten meč? Hoď tu někdy picty :) vějíř jsem už viděla ^^

    OdpovědětVymazat
  4. No já myslím, že by to daly, tyhle ještě větší lvl už to podle mě dávají v pohodě, ale prostě když se do tý instance joine někdo pod 100, tak už je to pak problém :/ Jo, někde na fóru jsem viděla fotku toho meče, snad ji najdu XD

    OdpovědětVymazat
  5. U vody stačí i menší lvl, protože voda má vždycky velké HP, ale ohně většinou na con moc bodů nedávají, takže ty menší lvl snadno zabijí :/

    OdpovědětVymazat
  6. No možná, ještě jsem se jí neptala jestli to zkoušely.
    Tak voda je jasná, ta je ve všech ohledech lepší ale není pořád silnější než ohňeň. :)
    Tak ju hledej meč, jsem zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...