úterý 2. srpna 2011

Čekáme, čekáme...:D

Je 8:50, což znamená, že si za hodinu a 10 minut budeme moct užívat nové verze Wonderland Online ^^ Jen škoda, že já budu muset za chvíli s kámoškou ven, takže ji vyzkouším až někdy odpoledne, ale nevadí *.*

Jo a někdo asi objevil, co má být to nový zvíře, ale nevím jestli to nejsou jenom mlhy XD
No prostě spekuluje se o tom, že by to měl být lemur o_O Kdybyste nevěděli, jak vypadá lemur (jako já :D):

Jako, ne že by to nebylo hezké zvíře, ale oni psali, že to bude něco "Exciting!"
Ale já jsem asi čekala něco "More exciting" XD 

Nejvíc se těším na novou instanci ^^

lol, táta mě chtěl dneska dohnat k nosní doktorce - nechce se mi tam, protože vím, že mám alergii a tam mi dají možná tak nějaké prášky a já odmítám už pár měsíců jíst jakékoli prášky, myslím si, že to není zdravé ^^ 
No a on řek, že v 8 budeme vstávat a půjdeme tam. No což o to, já jsem v 8:10 vstala. Ale on ještě furt chrápe, haha :D

Dneska jsem měla divný sen...že už byla škola (:'( :D) a já jsem nějak přišla pozdě, protože mi absolutně nedocházelo, v kolik mi jede vlak, no a pak jsem přišla o 20 minut pozdě a byl tam náš třídní z prváku a zkoušel z fyziky (doopravdy učí ekonomii o_O) a pak jsem se začala s někým ze třídy prát o_O a pak jsem se probudila XDD

Jé, to je hezké si z tohoto blogu udělat "vykecávačku" :D
A nehezké je ta skutečnost, že je už 2.srpna o_O Ani ne 4 týdny a zase do vězení T_T Proč není 2. července D: Ale zase na druhou stranu, ještě 30 dní, to není tak hrozné ^^

No, nic, už jenom 56 minut, děcka!!!:D


2 komentáře:

  1. Jo jo, pár věcí jsem už objevila, jak je vidět v novém článku ^^ A ou ou s tím zubem :(( No já už párkrát na nosní byla a říkala, že mám alergii, spíš jde o ty prášky no, bohužel s alergií se toho moc už nenadělá :( Ale normálně jsi mě dohnala abych se objednala k zubaři!:D

    OdpovědětVymazat
  2. No to koukám :D v objevování jsi sakra rychlá xD
    Njn alergie je hnusná věc, ale tak aspoň k tomu zubaři jsem tě donutila objednat :D to je dobrý :D

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...