neděle 23. června 2019

Burstíme, burstíme!!!

Zdravím!



Od pátka 18:00 probíhá ve wl 2x exp event, který je dvoudenní, takže dnes už vlastně za tři hodiny končí :(
Já jsem však nezahálela a toho eventu jsem náležitě využila! No, náležitě, bohužel jsem od čtvrtka nemocná, takže mi musel kámoš občas poslat tak 30 zpráv, abych se dokopala a šla si vyměnit krávy, nebo doplnit SP jídlo :D

Pořád nevím, ve kterém lvl budu mít rebirth. Měla jsem v hlavě romantickou představu lvlu 199. Kámoš mi pak však napsal, že zaprvé 199 nemá cenu, že když už, tak 198, protože cape má v obou lvlech stejné staty. A za druhé mi řekl, že od 180 (protože od 180 už je všechno těžké), trvá dostat se do 198 rok...je fakt, že si nejsem úplně jistá, jestli chci čekat přímo rok, i když je fakt, že na ten rebirth nespěchám a naopak si docela užívám to, že věci jdou hezky pomaličku...nechci hned všeho dosáhnout první dva měsíce a pak se ve hře nudit, o tom to přeci není. Já si prostě v klidu burstuju, teď ve vyšším lvl je to už pomalejší, občas si jedu alchymii, občas manufakturu, občas si zajdu udělat questy atd. V nejbližší době si plánuji pořídit Angelu a Freda :)

Ráda bych se s vámi podělila o aktuální lvly mého týmu :)

Je teda fakt, že to začíná vypadat krásně, co? :D 

Nejvyšší exp, které se mi zatím podařilo získat :D U ohňů to bylo samozřejmě méně, ale to nevadí :) Kéž by 2x event nikdy neskončil :( Tahle čísla se mi mooooc líbí :D Jinak kamarád má o něco vyšší lvly, jeho voda má lvl 176 a měl na ní 227k exp 👌👌👌👌

Pro Naturu už jsem pořídila Xaolan, i jsem ji trošičku burstila, ale na 2x event jsem jí schovala, protože trošičku ubírá exp :) Ale už má dost vysoký lvl a myslím, že má i dobrý staty, na to že jsem použila asi jen 3x pet scrolly :)
V anglické verzi jsem měla u země Qlayu, což taky není špatné, ale u Xao se mi zase líbí Stone Wall, což je dost užitečný skill. Navíc může být taky super rychlá :)

Jinak teda na ginze chci Niss, na Satyrose Freda a na Cosmos Angelu??? Možná :D Ještě si to musím pořádně rozmyslet. Jako kamarád říkal, že na ohni bude mít myslím Rocu, protože ta dokáže v rb útočit na dva nepřátelé najednou, což taky není špatné :) Jinak v čínské verzi je rb Angely, teď si nejsem jistá, jestli v anglické byl, kamarád tvrdí, že nebyl právě :D 

Také si chci zvýšit svou Superior Alchemy, kterou už taky teda mám :) Zatím má lvl 13, což je nic moc, protože jsem chtěla vyrábět nějaké fakt našláplé EQ, třeba Polar Ultima, Lord Gown atd. a na to se doporučuje Alchemy lvl 20-25+. Zatím jsem vyrobila nějaké to RDG a Red Monster Clothes a spoustu dalších různých eqs :)

Mám takový pocit, že jsem již vyčerpala témata, což je hlavně tím, že posledních pár dní ve WL jedu spíš ten burst, tak není moc co povídat. Ale až si pořídím ty super našláplé pety, tak určitě napíšu ;)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...