pondělí 19. prosince 2011

Vánoční event 2011

Vánoce už klepou na dveře, takže je snad všem jasné, že ve WL je opět "zvonečkový" Vánoční event ^.^

Tento rok máme zase 3 druhy zvonečků:
 2011 Safety Bell
 2011 Wish Bell
 2011 Christmas Bell

Pokud se vám v boji s monstry lvl 10+ podaří nasbírat 3 různě barevné zvonečky, dostanete od Santa Clause (u ohýnku, je tam veliký vánoční strom :) Christmas Sock 
A co můžete dostat?
(Takto vypadá snow monster, nějak mi to nejde dát do tabulky: )

**Event probíhá od 13.prosince do 31.prosince**


Happy Xmas Snowball*15


 Christmas Sweets*10


 Glaze Bag


 Fun Token 


 Moai Riceball


 Candy Wand


  Christmas Cap


 Christmas Clothes


 Reindeer's Antler


 Golden Antler


 3 Holy EXP Potion


Snow Monster Voucher


 Potential Pill


 Forgotten Scroll

2 komentáře:

  1. Je to skvelé ale nejak nemám čas ani štastie ich nájsť. Mám zatial iba 2 Wish Bell :D čo už škola je škola. Som zvedavá ći to stihnem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám zatím jenom modrý a stříbrný =) no jsem zvědavá co z toho pak bude ^^

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...