sobota 3. prosince 2011

Daří se, daří XD

Ještě předtím, než začnu mlet vám sem hodím reklamu, kterou cpu snad všude. Jde o můj blog, je nový, tak chci aby o něm co nejvíce lidí vědělo ^^
Je to blog, kde najdete recenze a downloady k japonským dorama, taiwanským a korejským drama, informace o japonských zpěvácích, zpěvačkách a skupinách, downloady k OST a mimo jiné i recenze na anime :)
Jinak, všechno kromě odkazů na download a obrázků je na té stránce vytvořeno mnou, tak aby vás nenapadlo kopírovat XD! No a zkrátím to - prostě adresa je: http://asianheaven.blogspot.com/

A teď budu kecat o WL ^.^ Dneska mi můj nejlepší kamarád půjčil -600T!! ^^
Nevím, na jak dlouho, ale na měsíc prý asi ne XD No a prostě on má rb Qlayu, tak jsem si řekla, že chci ji chci taky rb, protože říkal, že se lehce burstí a to se mě, člověku, který nemá na wl moc čas, určitě vyplatí XD
Takže jsem s ginze2 udělala quest na Qlayu, koupila mu ovladač a burstí i s Hanakotobou v týmu :) Ona dostává skoro 30k exp za boj a Qlaya 20k, takže je to fajn ^.^ Tu qlayu burstím asi hoďku a už má lvl 35 ^^ a 95spd :)

No nic, letím se kouknout na dorama a pak spááát :)

1 komentář:

  1. Juu, mrknu se na blog ^^ teď se spousta lidí stěhuje na blogspot, ale i já bych to udělala, kdyby má adresa nebyla už zabraná :D
    Jinak Qlaya je dobrá celkově, ale i tak mi pořád vyhovuje Elin vzhledem k mým low lvlům :D:D

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...