čtvrtek 18. února 2016

Výhra v Diamond Cast + glitch, která nepotěší

Asi před dvěma dny jsem se rozhodla, že udělám všechny instance...no, nakonec to nebyly všechny - ty pro úplně nízké levly jsou pro mě zbytečné, protože k čemu mi je jídlo, co přídává 70SP nebo HP. Naopak mám jídla plné inventáře, na jednom characteru, který moc nepoužívám mám plný inventář, musela jsem si vyrobit picnic boxy a pořád to musím přendávat a uklízet. Nebaví mě totiž vždycky těsně před trénování shánět jídlo, tak se raději zazásobím. Nejlepší je dát Hanakotobu (lvl 30rb killer) na Oslyu do té jeskyně, kde nejenže levlí, ale nahrabe spoustu masa, ze kterého pak lehce vyrobíte jídlo.

Ale to jsem zase odbočila. Takže - dělala jsem ty instance a docela se dařilo - na dvou postavách 2 magical eggs, skoro všichni 2 Fun tokens, meč, který když jsem compoundovala s jiným EQ z instance, tak jsem vyrobila Emerald Torque, což se dá prodat za pěkný peníz, no prostě ideální!
No a na postavě xMxDxXx jsem si zahrála Diamond Cast a musím říct, že cena to rozhodně nebyla špatná!

Dost dobrý ne? :) Asi ho prodám, zase si šetřím goldy (ale nebudu psát, kolik už mám, aby mě zase někdo neokradl)



...poslední dobou jsem opravdu všude


A teď ještě glitch, o které se zmiňuji v titulce článku. Normálně jsem včera zase uklízela inventáře a zjistila jsem, že na Daften mám 2 Fun Tokens! Tak jsem se úplně třepala na Diamond Cast a to vám stojí za to vidět, co se stalo.
Když jsem klika na Diamond Cast, vyjelo mi okénko explanation, které nešlo zavřít, bylo prázdné a zmizely mi všechny funkce. Říkala jsem si, že to je asi chyba internetu, tak jsem to vypla a zapla - pořád stejné. Pak jsem se přihlásila na ginze a zkousila jsem jít na Carnie a tam kliknout na tu hru přímo - to samé. Když jsem z té Carnie odešla, tam mi to okénko zmizelo ale nikde žádná funkce. Jo a to explanation nejde zavřít. 
Však se podívejte



...sranda co? No zdálo by se, ale začala jsem trošku pátrat na netu a dokonce jsem se dopátrala člověka se stejným problémem. Respektive těch lidí bylo víc a dozvěděla jsem se něco, co mě opravdu nepotěšilo. Prý ani přeinstalace nepomáhá, je to problém na jejich straně a že se to vrátí do normálu nejdřív po maintenanci, ale může se stát, že ne, to tam taky někdo psal, tak je pak potřeba napsat na support. Jenže jak víme, WL už dávno není co bývalo - live support už není, musíte jim napsat asi mail a prý trvá DLOUHO, než vám odepíšou, pokud VŮBEC odepíšou :(((
Achjo, tak snad se to nějak vyřeší. Nebo jim napíšu a když mi neodepíšou, tak je budu URGOVAT KAŽDÝ DEN :D 
Jo a nefunguje to jenom u Diamond Cast a Potion Box, všechno ostatní jede v pohodě.


...jinak přemýšlím, že půjdu na 20 round challenge...já, jak jsem dlouho nehrála, tak jsem pořád zvyklá na 15r a pak mi dojde, že je to 20 :D Ani nevím, co je v těch dalších 5 za ceny...no, mohla bych tam jít a poreferovat.

...:)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...