úterý 29. října 2013

Norn Saber Online

Nedávno jsem viděla na googlu screenshoty ze hry, která se velmi nápadně podobala Wonderlandu. Jde o hru Norn Saber Online. Tato hra je od Chinesegamer, což je společnost, která vytvořila i WL a následně jej prodala IGG. Dále jsem si na WL fóru přečetla, že tato hra je vskutku téměř shodná s WL, ale je o něco vymakanější – e-remote zadarmo, GPS zadarmo, neomezená výdrž dopravních prostředků atd. Řekla jsem si tedy, že to zkusím! Registrace mi tedy chvíli trvala (zkuste si registraci, ve které ničemu nerozumíte :D), stahování samotné hry zabralo celé odpoledne.

Nakonec se mi vše povedlo rozjet a už hraju! Musím konstatovat, že tato hra je velmi dobrá, vskutku je mnohem, mnohem lepší než WL, ale to neznamená, že bych přestala wl hrát a zůstala u NS :D Hra je to sice dobrá, ale ničemu tam nerozumím s nikým se tam nedomluvím. Takže spíš jen tak chodím a objevuju ^^

A co je tedy v NS lepší ne ve WL?

  • Hned jak začnete hrát, dostanete e-remote se stejnými funkcemi jako ten z IM ve wl
  • Také hned na začátku dostanete GPS!
  • Strašně zajímavý systém bojů. A co víc, můj char má v lvl 7 okolo 600HP!
  • V manufaktuře je mnohem víc věcí, můžete mít opravdu krásný domeček
  • V podstatě pořád máte nějaké věci zadarmo, věci z questů jsou mnohem záživnější
  • Ve hře je aukce, minihry atd.
  • Můžete vytvářet vztah se svým petem!
  • Ještě se vrátím k manufaktuře - manufakturovat můžete nechat svého peta a jít si kam chcete
  • Když je nějaký boj před questem, můžete si vzít do boje i víc petů než 1!
  • Obecně je všude spousta věcí zadarmo - jdete do domku, kliknete na skříň a máte šaty, venku se válí sekera...
  • Všechno tam vypadá levně, ale jediný problém je v tom, že jsem stále nepřišla na to, kde se berou goldy XD Tedy vím, že goldy jsou nejspíš z ticketů, třebaže z eventů můžete dostat ticket, po jehož rozbalení můžete dostat 10g . Mám takový pocit, že ve hře jsou 3 druhy goldů. Na to ještě musím přijít :P
Jo a jsou tu jen dva elementy - oheň a voda.

A teď už pár screenshotů!

Začátek

Vztahy s vaším petem

Boj

Stánek

Něčí domek XD

...

Quest

Manufaktura a můj noob domeček ^^


Tak co na to říkáte?XD 
Kdyby měl někdo zájem, napíšu článek o tom, jak se zaregistrovat, kde stáhnout hru, základní informace atd., že bych tam nebyla sama^^' XD





2 komentáře:

  1. Já o této hře vím už déle, ale odradilo mě, že bych tomu absolutně nerozuměla. Jinak je samozřejmě lepší o kapku než WL. I přes to mi příjde stále WL nejlepší ze všech her :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě přišla o dost lepší no, ale máš pravdu, ta jazyková bariéra je příšerná. Je sice pravda, že je anglický patch, díky kterému jsou přeloženy alespoň základní funkce, ale u questů to moc nepomůže. Je také anglická stránka zabývající se NS, ale to zase člověk nemá tak dobrý pocit, když dělá všechny questy podle návodů. Ale jako hra na občasné oddechnutí si myslím, že je to víc než super :D

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...