čtvrtek 19. ledna 2012

A je to!

Tak, pointy jsou doma :) Ale to už od včerejška :P

Koupila jsem si celkem 900 pointů, ale ještě mi na paysafe zbyla stovka ;)

A protože byli (a pořád jsou) výprodeje, koupila jsem si toho mnoho!

Ty Pet Lethe Scrolly jsou po kamaráda, který mi za to dá Fur (ty růžový a pro mnohé tak nedosažitelný šaty :D) Jen se už 2 dny nepřihlásil a nevím, co s ním je :/
Tohle všechno jsem si koupila jak v IM, tak normálně za goldy. A ještě mám v ATMku 23 milionů. Kdyby nebyly výprodeje, koupila bych si možná tak tu Spirit Fork a to ani ne, protože stojí 909 pointů.
Money :D



^^

Tak takhle teď vypadá Daften^^ Ještě jí chybí ty Fur a bude kóča :D!


No a to je všeee :D Doufám, že zase někdy budu mít možnost si ty pointy koupit. Ale tenhle rok ještě určitě ;)
Jinak koukala jsem na moje objednávky pointů a do wl jsem si koupila už 2082 pointů a poprvé 10.července 2009 :D



2 komentáře:

  1. Jo no :D Ale zasejc si to nehodlám kupovat každý měsíc, ale jednou do roka, do půl roka si udělat radost neuškodí :) A copak sis nakoupila? ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Clay na stan a ovladače ^^ možná budu nakupovat dál, ale ještě musím rozmyslet co se mi hodí víc, protože sice potřebuju mít věci na SPD, ale jsou i věci které koupím insertnuté, tak se asi na koupi Fur Clothes vykašlu x) No nevím, co myslíš? =))

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...