pátek 17. června 2011

Uptade mých charů - ať řeč nestojí XD

Známky jsou konečně uzavřené (mám asi 3 trojky a jednu 4, která mě sere, ale aspoň je to fyzika, kterou máme jenom letos. V životě jsem neviděla přísnějšího učitele >.<), takže se snad KONEČNĚ budu moci věnovat tomuto blogu.
V úterý a ve středu jsem pryč na výletě, snad tam vymyslím, jaký články přidávat XD
Už aby byly prázdniny...

No nic, tady obrázky mých charakterů

ginze 
 

ginze2

 

Daften

 
xMxDxXx (namáhavý to napsat XD)

 Moje plány přes léto :


  1. Vydělat alespoň 30 milionů
  2. Dát levly : 125 na ginze, 120 na ginze2, 105 na Daften, 90 na xMxDxXx
  3. Nasbírat spoustu jídla co dává nejméně 800 HP/SP
  4. Udělat si ještě jeden char (asi vítr)
Muheh, to je pro dnešek vše, teď jdu udělat nějaké instance a možná půjdu na 15r. ale asi ne, protože jsem dneska vstávala v 5 x.X

1 komentář:

  1. Ahoj,prosím je na teba nejaký kontakt? :) Ak áno tak mi napíš na :
    E-mail : nater12@centrum.sk
    Skype : zbor4t
    Facebook : Erik Nágel
    Potreboval by som nejakú pomoc ohľadom hry.
    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...