středa 6. dubna 2011

WL upadá...?

Asi jste si všimli, že jsem dlouho nepřidala žádný kloudný článek.
Mimořádně to není moje chyba, ale prostě není o čem psát.
Nová verze WL měla být už na Vánoce. Máte duben a nikde ani zmínka o nové verzi.
Už měsíc slibují novou instanci pro LVL 120. Už se o ní nemluví.
Žádné nové questy, žádné nové eq, ostatní hráče už to taky začíná nudit...

Já jsem samozřejmě online pořád, ale taky už mě to štve. Když máte vysoký lvl a ani nemá cenu trénovat, když není double, tak co dělat? Udělám  pár instancí a pak už stejně není co dělat.
I můj nejlepší kamarád chce skončit...zatím tam kvůli mě chodí.
Ale myslím, že, jestli s tím něco ti, co to vedou neudělají, dopadne to špatně...

Toť vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...