sobota 5. února 2011

Moje první umístění v Q&A!!

Dneska jsem šla na Q&A ^^ Sice poslední dvě minuty, ale i ty se mi vyplatili!
Questions and Answers (Q&A) je event, něco jako 15 round challenge, ale zde nejde o vaše schopnosti ve hře, ale o vaší inteligenci, takže jí může hrát opravdu každý!

No a já se dneska poprvé umístila (takže jsem v té tabulce ve Welling v Q&A) a navíc jsem dostala úžasné věci!

Tady jsem umístěna, sice 11. místo, ale pořád tam jsem ^^


Dostala jsem 10* Sweets :

A z těchto bonbonků jsem dostala...Green Ears!!!!

Na obrázku máte i další věci, které jsem dostala..

 

Jsem ták šťastná ^^ Určitě na Q&A půjdu i příště ^^ To by mě zajímalo, co mají lidé, kteří jsou na prvním místě xD

3 komentáře:

  1. LoL v Q&A se na libře umístíš vždycky ja byl nma 6 miste a tro to neumim a je to proto ze tam chodi jen 7lidi asi XD takze ja vypadl hodnekrat a setjne sem se umistil :D

    OdpovědětVymazat
  2. 7 lidí lol XD Na Aries je vždycky tak narváno, že ani nevidíš toho chlapa, na kterýho máš kliknout, a některý lidi jsou tam fakt nechutně chytrý, takže je celkem těžký se umístit

    OdpovědětVymazat
  3. :) no u nas ne :D :D prid nekdy na Libru XD je tam prdel :) a u vas je taky jako ye si nejaka guilda yabere hrad ajenom ho brani ale nevyuziva?

    OdpovědětVymazat

Další informace k mobilní verzi WLO

Poslední dobou nám to čínské wl pěkně blbne, servery vypadávají na denním pořádku, popřípadě jsou alespoň plné, takže se často do hry ani...